17 de maig 2008

L'Informe Phaeton d'Albert Salvadó

Acabo de deixar aquest llibre, després d'haver-ne llegit gairebé la meitat, però és que no vaig poder més.

El tema és dels que m'atrau d'allò més, però renoi, les voltes que hi dona el seu autor, això em mata. La novel·la està basada en una visió sobre el passat de la Humanitat, en la qual es revisa tota l'evolució del gènere humà. Segons aquesta teoria la Humanitat ja hauria tingut un moment d'esplendor, i aquesta pròpia esplendor hauria portat a una primera fi del món, o a un colapse que va fer retrocedir el coneixement i tornar a començar. Lliga aquesta teoria amb les escriptures bíbliques.

Fins aquí perfecte. Altra cosa és el desenvolupament argumental, tan lent pel meu gust, que mai sabré el final de la novel·la.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, a mi em passa el mateix. Intento acabar-lo perquè no m'agrada deixar els llibres a mitges però de veritat que em costa moltíssim. És un llibre que pel títol i el resum prometia però amb la meitat hauríem passat.

Anna T.

Unknown ha dit...

Donc a mi m'han parlat d'ell i molt bé.
El començare a llegir. Pel que m'an dit el final es el millor del llibre.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys