27 de maig 2007

Emocions

Sempre em passa, que quan hi ha un acte important, que considero important per la meva vida, abans de l'esdeveniment valoro totes les possibilitats: que el Barça guanyi o perdi, que un examen l'aprovi o el suspengui, o que la Mireia prengui una decisió o una altra. Tots fets que poden tenir un resultat gairebé aleatori.
Aquesta és la primera vegada que l'escriuré, entre altres coses perquè una vegada s'hagi produit l'esdeveniment en sí, em llegiré això i valoraré si m'havia deixat endur per la passió, o les sensacions eren les correctes.
D'aquí a poca estona sabrem els resultats de les eleccions municipals. És veritat que per la meva feina és molt important el resultat a tota la comarca, i no perquè el meu lloc de treball depengui d'una manera directa del resultat, sinó perquè durant vuit anys he estat treballant amb molts alcaldes, i quan estableixes relacions personals t'interesses pel seu resultat.
Altra cosa diferent és a Figueres. Les meves sensacions són que en Santi Vila guanyarà quant a vots, i tot i que molt ajustadament, crec que també quant a regidors. Les meves sensacions són evidentment molt subjectives perquè em considero amic d'en Santi. Crec que el conec prou per pensar d'ell que és una persona molt intel·ligent i capacitada per fer avançar la capital de la nostra comarca. Crec que els figuerencs no poden deixar passar aquesta oportunitat. Potser algú que llegeixi això pensarà que exagero, però la meva opinió és que en Santi està capacitat per objectius molt més alts, i que seria un error molt gran dels figuerencs no aprofitar els millors anys de la seva vida per utilitzar-lo com a alcalde.
En qualsevol cas, la resolució del primer problema, d'aquí a poca estona.
La resolució de la capacitat d'en Santi, d'aquí a deu anys.

1 comentaris:

Helena ha dit...

Doncs els figuerencs l'han sabut veure la capacitat d'en santi, i els resultats han sigut espectaculars, però els pactes encara són necessaris. De la mateixa manera que hem confiat amb en Santi per l'alcaldia, també ho hem de fer ara, perquè estic segura que farà el millor pacte per Figueres, com sempre ha fet.

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys